Heb je nog niet eerder ingelogd?

• Klik op ‘Wachtwoord resetten’.

• Geef je e-mailadres van het werk op.

Je ontvangt nu een e-mail met een sleutel en een link.

• Klik op de link. (De unieke sleutel is reeds ingevuld in het scherm.)

• Voer je gebruikersnaam (hetzelfde als je e-mailadres van het werk) in en wijzig na het inloggen je wachtwoord.

Heb je al eerder ingelogd, maar weet je jouw gebruikersnaam niet meer?


• Klik op ‘Gebruikersnaam vergeten?’.

• Geef het e-mailadres op dat je voor MijnNCF gebruikt. 
(Standaard was dit het e-mailadres van het werk, maar het kan ook zijn dit je dit hebt aangepast in jouw privé-e-mailadres.)

Je ontvangt nu een e-mail met jouw gebruikersnaam.

Heb je al eerder ingelogd, maar weet je jouw wachtwoord niet meer?


• Klik op ‘Wachtwoord resetten’.

• Geef het e-mailadres op dat je voor MijnNCF gebruikt.
 (Standaard was dit het e-mailadres van het werk, maar het kan ook zijn dit je dit hebt aangepast in jouw privé-e-mailadres.)

Je ontvangt nu een e-mail met een sleutel en een link.

• Klik op de link. (De unieke sleutel is reeds ingevuld in het scherm.)

• Voer je gebruikersnaam in en wijzig na het inloggen je wachtwoord.


Lukt het inloggen niet? Vraag dan jouw inloggegevens op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..



Problemen met inloggen?

Omdat u geen toegang meer hebt tot het e-mailadres dat u op het werk gebruikte en wij niet van al onze leden een privé-emailadres hebben, verzoeken wij u contact op te nemen met de kantoororganisatie.
Wij maken dan het inloggen meteen (weer) mogelijk voor u.

Het telefoonnummer is (010) 410 1658.
(maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 09.30 tot 13.30)